Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

1-årskontroll

Idag har jag och lillan varit på 1-årskontroll med TUMME-studien som vi är med i. Och sablar vad arg hon blev då dom satte dit emlasalvan. Usch, min lilla tjej. Hon har ju stark vilja det vet jag ju, men såhär :P Vi kommer nog få jobba mycket med det kan jag gissa. 
9740g visade vågen och 74.4cm lång. Får se om vikten skiljer sig på fredag då vi ska på BVC och 1-årskontroll med vaccination. 
Hon fick även träffa en "psykolog" tror jag det var :P. Det mötet filmades och hon dom kollade vad hon kunde/inte kunde. Det gick bra tycker jag, fast vi var tvugna att avbryta. Tiden drog över rätt mycket och lillan blev lite otålig. Fick hem lite papper som jag ska fylla i och skicka tillbaka. 
Mamma är så stolt. Lillhjärtat kan nu ställa sig upp utan hjälp av möbler :) Och hon verkligen älskar musik och dansar som aldrig förr :P 

Klockan var 5 när jag klev in genom dörren, så jag fick slänga i mig mat och åka 17.19 bussen så jag var på jobbet till 18. Är rätt slut i skallen nu efter denna dagen och jag ska nog lägga mig raklång i soffan snart. 
J och en polare drog iväg på Max för lite käk. Tror jag faktiskt kommer få en lyxshake :) Lyx va!


Nä Godnatt gott folk :) 
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelica

Håller med andra ord på att vara dags att ställa gåstolen i förrådet? ;) Ser att den är framme än! ;) Tihi! :) Urs vad tiden går fort! Fick du inte henne nyss?! :O Sötknoppen! :D Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback