Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

24/2

Jag är otroligt trött och borde egentligen gå och lägga mig. Älsklingen slutar om en timme ungefär, så samtidigt vill jag sitta uppe. Det får kanske bli en liten powernap i soffan. 
Kanske beror tröttheten på att kroppen är slut och jag äter väldigt dåligt just nu. Har ingen direkt aptit då jag är så slut som jag är, och det blir ju tyvärr inte bättre av att inte äta. Tog just en frukt i alla fall och det hjälpte lite grann. 

Imorn är det storhandling som står på schemat. Längtar inte. 
Måste även fixa present till W och sen fyller henke år så vi ska fixa nåt till han med. 
Det är även barnloppis imorn men vet inte hur det blir med den saken. Jag vet inte riktigt vad jag behöver. En sommarjacka, nå shorts/t-shirts kanske. Har i alla fall inte bestämt om jag ska dit eller inte. 
En annan sak som jag vill införskaffa är en vit stringhylla att sätta upp i lillans kommande rum. Det skulle va fint att ställa upp nåt gulligt foto, kanske hennes gosekanin å nå mer saker. 

Imornkväll måste jag baka en kaksort med. Har länge, länge velat prova göra choklad-kokosrutor vad dom nu heter. Nå kladdiga kakor i alla fall. Min farmor brukar göra dom och dom är ju så goda. Jag har aldrig orkat göra dom, men nu ska det bli gjort. 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback