Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Handling

Idag har börsen brunnit känns det som. Först blev det storhandling på maxi. Lillan fick sig sen en korv med mos till lunch eftersom klockan drog iväg. Sen en stund på Elgiganten, och lite klädbutiker. Unnade mig själv nåt plagg och lillan fick nåt plagg med, så nu ska jag försöka hålla mig borta från klädbutiker ett tag :p haha. 

Mamma och pappa har varit förbi en snabbis och nu sitter jag och lillan här hemma och ugglar. 
Kanske skulle slå in nå presenter sen om jag orkar. Måste i alla fall ta mig tid för att baka lite senare. Men jag tror jag gör det när lillan har gått isäng. 
Funderade tidigare på att åka till R-fors ikväll. Har väl egentligen inte bestämt mig till 100% eftersom det känns väldigt trist och ensamt att vara själv. J jobbar och ska efter det vidare och se film hos en arbetskamrat. Det var ingen film för mig, så jag låter dom se själv. 
Samtidigt känns det onödigt att köra hem för kvällen och sen tillbaka imorn på förmiddan. 

Nåja, hoppas ni får en trevlig lördagkväll :) 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback