Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Hektiskt

Denna vecka har varit lite smårörig känns det som. Jag har haft mycket att tänka på, varit totalt slut och oroat mig massa i onödan. 
Jag har så svårt att slappna av och låta vissa saker ske av sig själv. Istället stressar jag upp mig utan anledning. 
Nåja. Nu på morgonen har i alla fall en stor tyngd från mina axlar släppt. Vi har fått förskoleplats till lillan!!!
Vi har bara fått ett preliminärdatum för inskolning men vi ska vara förberedda på att det kan bli upp mot 2 veckor efter det datumet. Så lillan kommer få börja på en extraavdelning fram till hösten då de får övergå till självaste förskolan. Det verkar vara väldigt mycket barn just nu och väldigt mycket nya småttingar som ska ha plats. Så jag är glad att vi äntligen fått en plats.


Just nu har jag stor lust att sova bort hela dagen. Är tröttare än allt. Var tvungen att lägga lillan innan lunch idag för hon var övertrött och började kräkas (precis som hon gör då hon är trött). 
Kanske skulle gå ut och leka lite med stumpan efter lunch, då vaknar jag nog till liv. En pulka hade ju inte varit helt fel ändå, men det är ju så pass att komma på det nu. 


<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback