Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Heldag

Fick en sovmorgon i morse och klev upp lite innan 10. Det var lyx. 
Sedan gjorde jag mig klar och drog ner på stan med Frida. Grabbarna grus fick hålla ställning hemma och roa lilltjejen. 
Det blev mycket snack och oj vad länge sen det var jag gjorde nånting för mig själv bara. Jag unnade mig till och med några saker. Bland annat fick dessa godingar följa med mig hem :


Det blev även en stor jättesnygg ring som kommer användas flitigt :) 

Det blev en heldag med Frida, och hon har precis åkt hemåt. Lillan sover sött sen länge och jag funderar på om jag ska göra en extremt tidig kväll eller om jag ska slå mig ner i soffan. Jag gissar på det andra alternativet. 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback