Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Hemfärd

Nu har jag jobbat mina sista timmar här i R-fors. Känns ganska skönt att J är ledig hela dagen imorn (även om han jobbar lördag, söndag). Jag, L och all packning återvänder hem imorn. Idag har jag packat ihop allting och det ska bli skönt att komma hem. Inte för att jag har nåt emot att vara här, men vi har ju olika rutiner.

Lillan har utvecklats rätt mycket under de här två veckorna i alla fall. Hon går allt fortare och stadigare. Ibland är det nästan som att hon springer. Trösklarna tar hon sig över allt bättre och bättre. Fast ibland går det mindre bra och det blir pladask på rumpan. Det är även mycket mer prat nu och det är alla möjliga bokstäver som kommer. Om man ändå kunde förstå vad som rörde sig i huvudet på de små. :) 
Hon är rätt tät i näsan nu, får hoppas det släpper snart. Det blir så jobbigt för henne när hon ska äta och hon snarkar om nätterna. 

Nu tänkte jag hjälpa mamma att göra semlor :)

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback