Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Jag saknar dig

Igår lånade älsklingen hem en film till mig från jobbet när han slutat. Han skulle ju vidare och se film hos en arbetskollega så då ville jag också ha nåt att se på. 
Filmen jag såg heter Jag saknar dig och det är en ungdomsfilm, baserad på en verklig händelse. Jag har länge velat se den filmen och nu äntligen gjorde jag det. J har inte velat se den så jag passade på då jag var själv. Det jobbiga är bara att det är en väldigt sorgsen film och jag har aldrig någonsin gråtit så mycket till en film. Det var i stort sett hela filmen som jag satt och torka tårar. 
Men den var ändå rätt bra tycker jag. Även om den var jobbig att se. Jag brukar kunna fälla en tår eller två ibland, men aldrig någonsin som denna gång. 

Lillan har inte sovit så jättebra idag, och det slutade med att hon fick göra en tidig kväll. Så det lär väl bli en tidig morgon imorn antar jag. Så godnatt!



<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofie

Hej!

Jag tror att du och jag har väldigt mycket att prata om! Finns det någon mailadress man kan nå dig på?

Mvh Sofie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback