Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Måndagen

Idag på förmiddan har jag tvättat. Jag hatar verkligen när det blir ett stort tvättberg, fast ändå är jag bra på att fixa det. Fast denna gångn undvek jag det faktiskt. Vi har även skruvat ihop lillans ena födelsedagspresent. Tror hon kommer bli nöjd över den :D
Har även ringt till sköterskorna på gastro så nu väntar jag på att min läkare ska kontakta mig. Har en del att ta itu med. Fick värsta klumpen i magen och en väldigt dålig känsla. Jag hoppas verkligen inte att jag har rätt bara. 

Har varit och jobbat ikväll. Känns rätt skönt när man kommer hem. Hade dessutom tur att älsk kom och hämtade mig.  Han hade varit hos sina föräldrar och även varit och hämtat våran matbord :D Är så nöjd! Nu vill jag bara flytta.

Just nu spelas Ailucrash-Turn the tide i högtalarna. Den är grymt skön tycker jag.

Nä nu ska jag ta och hjälpa J att fixa en kladdkaka som han ska ha till jobbet imorn. 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback