Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

snörvel

Idag har jag frysit och frysit och frysit. Huva säger jag bara. Ändå har det varit väldigt milt ute idag, fast det har börjat bli kallare igen nu. 
Har blivit lite snorig och fått lite halsont under natten med. Typiskt eller vad. Fast gubben har ju legat sjuk förra veckan så det är väl säkert han som smittat mig. Lillan har även blivit lite snorig idag. Hoppas bara att ingen av oss blir sjuka. 
Känner mig rätt seg så jag ska nog krypa till kojs snart. 
Älsklingen har återvänt till stan för ett dygn. Han jobbar imorn. Sen efter torsdag så återvänder vi till vårat verkliga liv igen.

Ikväll har jat tittat igenom lite kartonger som jag har här hemma. Massa sängkläder, badlakan m.m. Även lite skålar och prydnader. Det kommer få följa med lite mer saker nu när vi flyttar. Har dock inte kollat igenom eller hittat igen kartongerna som är på tredjevinden. 

Har fått brev av min läkare och jag ska få minska kortisonet lite, lite grann just nu för att sedan minska lite, lite till om nån vecka. 

Nu blir det sängen :) Kommer ju en dag i morgon med. 
Natti!

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback