Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Söndag

Lillan vaknade tidigt i morse. Och jag var tröttare än tåget. Som tur var satt hon och dola på väldigt länge i sin säng så jag fick ligga och dra mig över en timme. 
Vi hade lite otur då vi gick ut idag. För precis då skulle det börja blåsa och snöa. Typiskt. Och sen när vi komme in så lugnade det ner sig. Fast nu verkar det snöa igen. 
Så jag passade på att baka lite mini-äppelmuffins. Får se hur dom smakar. 






Nöjd tjej. Hon älskar att leka med sina skor.

Nu är det snart dax att ta ut den andra plåten ur ugnen. Gjorde några större muffins också. 
Ha en trevlig dag :) 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback