Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tankar

Det blev en lång natt för mig. Lillan har vaknat några gånger och jag har en sjukling här hemma. Har ändå klarat dagen bra tycker jag :P Får kanske gå å lägga mig tidigt ikväll, och kanske sova i källarn. 
Har hunnit bada lillan här hemma i badkaret. Hon blev nästan arg på mig då hon skulle upp. Hon ville bada mera. Hon kastade till och med bort badgrodan då jag la ner henne på skötbänken. :P Stark vilja redan nu!

Jag tänkte följa moder till affärn en sväng. Fast volvon står nere på pappas jobb så jag vet inte hur vi ska ta oss dit. Finns ju ingen barnstol i nån annan bil. Men det löser sig. 

Jag har den senaste tiden haft väldigt mycket funderingar ooch tankar kring livet. Vad jag vill göra, framtiden, familjen, hem... ja mycket. Har väl inte pratat med nån annan om det, utan bara funderat lite själv. J vet väl egentligen redan hur jag tänker kring det mesta.

Det är ju så mycket som handlar om livet. :) Underbart!


Tror lillan har vaknat nu, så kanske borde hämta ner henne.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback