Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tisdag

Idag har jag varit en sväng hos tandläkarn, igen. Känns som jag varit där mycket på slutet och ändå ska jag dit 2 gånger till under detta året. Har ju bland annat min visdomstand som ska opereras bort nån gång, har inte fått nån tid för det ännu.
Jag förstår inte varför dom inte kan göra en undersökning och ta tandsten samtidigt tex, nä allt måste man göra på olika besök tydligen. Idag tog dom tandsten, och från och med idag lovar jag mig själv att börja använda den där sablarns tandtråden som man köper och som alltid bara står i skåpet. Jag ska faktiskt vara snäll mot min kropp och undvika bakterier. 

Lillan var duktig och sov hela tiden, och precis efter att jag hade fått skölja munnen så vaknade hon. Snacka om tajming. Sen for jag och J ner på stan och käkade lite lunch och handlade nå mjölk och grädde. Blir semlor ikväll när jag slutar jobbet. 

Igår mådde jag inte specielt bra. Var riktigt sliten. 
Gubben ville muntra upp mig och fixade ett Varmt fotbad till mig. Det gillades.



Älsklingspluttan våran. Tänk att hon fyller 1 år om ca en vecka.

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback