Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

early morning

Det blev en ovanligt tidig morgon i morse. Jag vaknade och gick på toa runt 7, sen vaknade Lovisa, och Js klocka rinde. Så jag passade på att snabba mig lite och for och tog prover när vi lix var vakna allaihopa. Så J fick skjutsa oss när han lix for och jobbade. Provtagningen gick fort och vi passade på att svänga in på öppna förskolan på vägen hem. Vi var först. Kanske inte så konstigt eftersom vi var där just innan dom öppnade :P 
Vi blev där till strax efter 10 innan vi började traska hem. 
Själv har jag varit helt död idag känns det som. Har svinit ont i magen. Dessa kvinnliga problem alltså!! 

Ikväll är det jobb i vanlig ordning för mig. Sen om jag har tur blir det kanske en film när jag kommer hem. Fast klocka brukar bli närmare 10 innan jag är hemma så det är på gränsen till för sent. 

Undrar vad jag ska fixa för middag idag? Det kanske börjar bli på tiden om vi ska hinna äta. Jag måste gå vid 17.10.

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback