Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Examen

Tänkte börja med att säga ett stort Grattis till er som tagit examen nu!! Framförallt till min älskling! Även om han själv säger att han inte är klar :P Nåja, jag ska fira honom då han får beviset i handen och då han själv känner att han är klar. Tror det är det han själv vill med :)

Lillan var grinig igår, usch vad tråkigt. Menmen, alla har ju bättre och sämre dagar.
Vi for och åt middag hos Js föräldrar och på vägen dit somnade hon. Och eftersom hon knappt hade sovit nåt under dagen så stoppade vi in motorvärmaren, la en mobil vid hennes sida och tog med oss den andra och låste bilen så fick hon sova färdigt. Hade vi väckt henne hade hon aldrig somnat om. Kanske låter hemskt, men det är första gången vi har gjort så och vi var ju inte på nån allmän parkering eller nåt sånt. Och dessutom funkar mobilen superbra som barnvakt. Vi har ju ingen så det gick super. Bara man håller koll att inte samtalet bryts och att man har på högtalare på mobilen man tar med sig.

Idag ska jag en sväng till strömpilen. Tänkte kolla lite rea och kanske kan fynda lite billiga barnkläder. Tänkte även handla lite på maxi. Bland annat välling och gröt som snart är slut. Har försökt göra hemmagjord havregrynsgröt men det verkar inte lillan gilla, även om det smakar typ lika som vällingen säger J. Jag tål ju inte så jag kan inte smaka. Men andra gröter som jag gör själv som mannagryn och grahamsgröt äter hon. Busfian.


Om jag kanske skulle plocka undan lite hemma och vårda mitt hår lite.

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback