Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Förvirrad

Gårkvällen var rätt lugn med gott folk. Vi åt god oxfilé till middag med hemmagjort klyftpotatis och grönsaker. Pepparkakascheesecake till efterrätt. 
Det blev mycket surr och lite pokerspelande. Och jag säger då det, det är Inget för mig. 
Lillan hann gå isäng innan vi ens började med middan.

Tolvslaget skålade vi inomhus sen gick grabbarna ut för att kika på lite raketer. Jag stannade inne eftersom lillan låg och sov. Hon vaknade inte ens av alla smällar. 

Runt 2 gav jag och min röst upp så vi gick isäng. Har varit upp en sväng inatt med för tror ni inte att klantjag spiller ut ett fullt glas med vatten under våran säng och under spjälsängen. Det var ju bara att leta fram en stor handduk och börja torka. Sen la jag mig på soffan nån timme. 

Lillan var snäll i morse och lät oss sova till 9, sen runt halv 11 la jag isäng henne igen och då sov hon till närmare 12. 
Jag och J har varit väldigt slitna idag. Jag är fortfarande inte frisk och hostar så jag vet inte vad. Har fått massa träningsvärk i magen efter all hosta. 
Runt 14 så var det dags för en eftermiddagslur igen och även jag slocknade till halv 5. Lillan vaknade en stund senare.
Det fula var ju bara att jag gick direkt till J och frågade honom om han inte var sen till Bion. Och jag trodde att hans pappa hade glömt bort honom. Vet inte om jaga sa det men jag tänkte då det. Men J förklarade då att han skulle jobba klockan 17 och inte på bio. Snurrigt i mitt huvud!!!

Det känns fortfarande som jag har lite feber... och jag får väl se hur jag mår imorn. Har jag såhär dålig röst och hostar såhär mycket kommer jag knappast kunna jobba. Men det får morgondagen visa...kan ju inget veta idag så. 
Måste även berätta att lillan börjar bli rätt duktig på att bara hålla i sig med en hand när hon går. Inte jämt, men ofta, och hon blir allt tuffare och tuffare :p

Nu tycker Lovisa att jag är tråkig, så jag ska underhålla henne lite. 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback