Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

FTV

I morse ringde min klocka tidigt och jag for iväg till tandläkarn. Hade hoppats på att få fixa en tand som jag har problem med, men det blev bara en undersökning och sen blir det lagning nästa torsda. Yayy.. Jag gillar verkligen inte att gå till tandläkarn. Vet inte riktigt varför. Jag har aldrig gillat det. Det är inte hemskt på nåt sätt när man är där. Eller det är klart att det är obehagligt att tex laga hål. Nu fick jag även veta att en av mina visdomständer måste opereras bort och helst under detta år. Den kommer inte få plats i munnen. Ännu mer skoj. Nä, jag hade hoppats på slippa. Har en till visdomstand men den verkar rymmas, sen syntes en tredje. Den har inte börjat komma upp nånting, men den syns på ultraljudsbilderna. Den sista syntes inte..
Bara vi får detta överstökat och avklarat så är jag nöjd sen. Och det kommer ju gå bra. Jag får väl försöka lugna ner mig själv på nåt sätt bara. 

Upptäckte idag med att lillan har börjat få en 6e tand, där nere. Såg att det var nåt igår men jag fick som inte kolla så noga, men idag såg jag att det var en tand. 

Ikväll jobbar J så då ska jag och lillan roa oss med nåt. Vet inte vad, men nåt kan vi nog hitta på. 
Har anmält oss på en 4a idag med, här på carlshem. Fick Js tillåtelse på det med :P. Vet att vi egentligen söker på andra sidan stan, men jag har kollat upp statistik om hur stor chans vi har att få en lägenhet som vi vill ha. Och enligt den har vi stått i kö 2 år för kort. Otur, otur. Har ringt en privat hyresvärd med som trodde att dom kunde ha nåt på gång, så jag hoppas hon ringer tillbaka då hon vet. 

Nä nu är det lunch som gäller.
<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback