Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Helg

I fredags var vi och grattade min kära farmor (och hennes tvillingsyster) som fyllde 70 år. Det blev god mat och efterrätt, tal, sånger och trevligt folk :) 
Jag tycker det var nyss min farfar fyllde 70, men det är 15 år sedan :O Vart tog dom åren vägen egentligen??

Igår träffade vi Frida och Jesper :) Det var alldeles för länge sen sist. Varför hinner man aldrig ses längre? Jag har ju all tid i världen men alla är ju upptagna på dagarna då jag är ledig, och tvärtom på kvällarna. Så jag blir som en osocial ensamvarg känns det som, haha. Men jag ska väl förhoppningsvis inte jobba kvällar hela livet. 

Vi var även en sväng till Js familj och åt middag. Vi skulle väl egentligen iväg på bio, men det blev ändrade planer så vi såg film hemma istället. Fast både jag och J somnade ifrån. Jag fick sova till runt 8, och J har precis klivit upp nu. 
Jag funderar på vad man ska stoppa i magen en dag som denna. Lunch om en stund, sen middag...Har inget direkt inspiration till mat. Vill äta men inte laga :P 

Lillan fortsätter att ta steg varje dag. Hon har även börjat släppa av sig helt och förlytta sig några steg mellan olika saker. Det är fortfarande inte så många steg hon kan ta innan hon tappar balansen men man märker ändå att hon blir duktigare. Lillstumpan :) 

Idag har vi nog inga planer. Så vi får ta dagen som den kommer. 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback