Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Helgen

I fredags skämde jag bort mig själv lite grann. Jag följde nämligen mamma på affärn och då "råkade" vi gå in på Lord. Det är ju självklart att jag ska hitta massor med kläder som jag vill ha och som passar när plånboken egentligen säger nej. Fick inte superbra lön denna månad eftersom jag var sjuk en vecka och det var endel dagar som gick bort runt jul. Menmen, jag får snåla resten av månaden istället :P
Jag köpte ett par jenas mot röda hållet. Inte riktigt röd, mer korall eller vad det heter. En kortare tröja långärmad och ett lite mer festligt linne. Jag hittade ett par till jeans, svarta, som jag ville ha, men jag la bort dom. Nu behöver jag inte köpa kläder på ett tag tror jag. 

Har även köpt 10 par strumpor åt lillan, och alla är halksockar. Så nu behöver jag inte köpa sockar på länge. det blev både såna som hon kan ha nu (lite, lite förstora) och större som hon får ha sen. Blev även en t-shirt som det står snäll på, och ett par byxor. Det är som perfekt när man hittar plagg för runt 30:- :) 

Igår var vi en sväng till morbror på inflyttningsfest. J jobbade så jag följde mina syskon. Mormor och morfar fick vara barnvakt åt alla 3 barnen. 
Idag är en rätt lugn dag. Jag ska till syster och käka middag ikväll, sen blir det nog en tidig kväll så jag orkar upp imorn :p

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback