Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

klart

Första arbetsdagen i R-fors är gjord, 10 kvar. Inte för jag räknar ner eller så. Känns rätt skönt att göra nåt annat några dagar :) Få lite nya krafter.^

Nu är det spikat, vi flyttar 1 april. Äntligen säger jag bara. Känns helt underbart att vi fått en lägenhet, en trea, så lillan kan äntligen få ett eget rum! Så jag hoppas verkligen att vi kommer trivas där. Nu ska det bara lösa sig med förskoleplats med. Vi vet ju som inte så mycket om Johans framtid (närmast). Om jobb och så. Men det kommer lösa sig, det vet jag. Det gjorde ju det med boende med så. 
Har en tand som ilar väldans mycket med. Den jag var och lagade, men det ger väl med sig med tiden :)

Nu är det hovkey som står på tur. Trevlig kväll!

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback