Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Långvarigt?

Jag trodde seriöst att denna förkylning skulle vara nåt kortvarigt precis som det alltid annars brukar vara. Men nu har jag hostat mycket och haft rätt ont i halsen i en vecka. Kanske börjar bli dax att kolla upp det snart så det inte är nån halsfluss.
Men än är det bara jag som blivit sjuk i alla fall. Varken J eller L har visat nånting. Lillan snorar lite, men det har hon gjort ett tag. 

Har inte orkat jobba nåt i veckan heller för jag är helt körd känns det som. Skulle behövt J här hemma nästan så jag skulle fått sova ordentligt. Vaknar flera gånger på nätterna och hostar. Menmen. Förkylningar brukar ju ge med sig med tiden. Jag blir bara lite nojig eftersom jag redan har en sjukdom och jag är alltid rädd att få dåliga värden då jag blir sjuk på annat sätt. 

Jag hör att jag måste byta en B-blöja snart.

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback