Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Måndag

Helgen är över och självklart blir jag slut i rutan. Why?? Kände redan igår att det komme smygande. Hoppas jag blir piggare efter jag får i mig lite lunch.
Lillan sover och tog en längre tupplur nu på förmiddan än hon brukar. Hon har inte ens ätit lunch är. Men jag har tagit upp en portion köttfärs med ris ur frysen som jag ska värma på då hon vaknar. 
Det bökigaste med att göra maten själv är ju att jag måste komma ihåg att ta upp den ur frysen. :P 

Tvättningen igår gick inte riktigt som jag hade tänkt. Torkskåpet funkar fortfarande inte verkar det som. Är det nån som har brytt sig om det egentligen??? Jag kämpade typ för att få upp hela tunga tvättkorgen proppad med tvätt + att hälften var halvblöt och därför mycket tyngre, till lägenheten. Dessutom hade jag Lovisa i ena armen så jag kunde bara bära med en arm. Trodde jag skulle dö då jag komme innanför dörren, haha. 
Skickade ett sms till kvartersvärden igår eftersom dom inte jobbade då. Hoppas hon har läst det nu.

Idag blir vi förflyttade med jobbet med. Ska bli spännande att se hur vi kommer arbeta nu. Har varit rätt skönt att ha ett eget kontor, men det kommer nog gå bra ändå :) 

Nu vaknar lillan, så bäst att hämta henne.

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback