Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Ny vecka

Jag och Frida var på bio igårkväll. Vi såg New Year's eve och den var faktiskt rätt bra. Jag hade ju aldrig fått med mig J på en sån film :P Jag behövde verkligen göra nåt roligt utanför hemmet och utan lillan. Annars åker jag ju bara ifrån då jag jobbar och det var på tiden att få lite HannaFrida-tid.

Lillan imponerade även med sina steg igår. 2 gånger tog hon runt 20 steg, själv. Hon lär nog börja gå snart känns det som. Hon släpper av sig typ hela tiden nu och vill gå själv, även om han landar på rumpan väldigt ofta :p
Hon har även börjat pussas :) Sötungen. 

Måndag idag, och en ny vecka framför oss...
Planerna för veckan är få. Jag skulle behöva hämta ut mer D-droppar till lillan som tar slut snart. Sen ska jag väl ta prover i vanlig ordning. J jobar i helgen...och jag jobbar kvällarna under veckan. Skulle nästan ha jobbat torsdag denna vecka, men då jobbar J så det går inte... Jag får väl nöja mig med en lite sämre lön denna månad helt enkelt. 
Sen skulle vi verklligen behöva få bort julen. Jag har plockat ihop alla tomtar, men jag måste ner till förrådet för att hämta lampor och sen måste jag stryka gardiner. Usch vad tråkigt!! 
Nu är det snart dax för mellanmål och en sovstund för lillan. Jag märker att hennes tålamod blir allt sämre och sämre just nu :p

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback