Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Nytt

Idag har jag gjort av med lite pengar. Har varit på strömpilen och handlat kläder till lillan så hon har i framtiden. Dvs storlek 86. Det blev rätt mycket men fick det ändå billigt eftersom jag bara handlade på rean :) Yeeyy. Så här mycket nya kläder har jag nog aldrig köpt tidigare till lillan :p. Vi har ju handlat mycket begagnad tidigare. Men ibland måste man ju köpa lite nytt och fräscht :) 
Ska erkänna att jag även köpte ett läppgland till mig själv för 20:- Blir inte ofta jag köper nåt till mig själv längre haha. En mascara då det behövs :P 
Kan ge lite smakprov :) 


Nattlinne. Jag köpte 2 nattlinnen och 2 kortbent/ärmade pyjamaser




10Kr för ett par shorts. Marinblåa


Supergulligt linne till sommaren




Hur charmig var inte den där tröjan!?

Orkar inte lägga upp alla kläder så ni får nöja er med detta :) 
Men en sak till...


2 par skor!
Hon måste ju ha varma skor då hon börjar förskolan :) + att nu när hon börjar gå kan hon ju inte bara ha tossorna på sig.
200Kr för 2 par skor är ju inte fy skam.

Nu blir det att se film och ladda inför en ny vecka. Det blir mer jobb än vanligt nu de kommande 3 veckorna så det ska bli kul!! Hoppas verkligen att jag får vara pigg!! :D


När jag lix håller på lägga upp bilder kan jag bjuda på 2 till


Väldigt intresserad av barnprogram

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback