Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

piggelin

Sista januari har sina sista timmar just nu. Imorn, 1 februari, blir Lovisa 11 månader. 
Hon går typ överallt. Så fort hon ramlar på rumpan ska hon ställa sig. Nu har hon även kommit på att hon kan hålla i sig i dörrkarmen när hon ska över trösklarna. 

Det är redan onsdag imorn. Vi funderar på att gå till badhuset med lillan. Men J har feber just nu och ligger och vilar. Hoppas det beror på att han varit hemma hos sina föräldrar som har hund, och att han inte blir sjuk. Jag lär väl inte gå till badhuset om inte han hoppas i poolen, för jag undviker helst badhus pga smittrisk av sjukdomar. Nån gång kan jag väl göra det, men jag undviker det helst. 

Ikväll blir det nog en tidig kväll. Jag kliver upp tidigare än normalt, fast jag är ändå pigg, kanske ovanligt pigg. Jag kanske ska börja ställa klockan jämt och kliva upp innan lillan vaknar. :P 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback