Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Stressigt

Idag har jag miljoner saker att packa, ändå har jag knappt börjat känns det som. Har packat lillans kläder (det mesta) men inte börjat funderda över mina egna. Ytterkläder och vagn är väl klart med som tur är. 
Jag hade tänkt att det skulle bli en relativt lugn dag idag förutom att packa kläder/mat för 2 veckor. 
Men så blev det ju inte. I morse upptäckte vi att dom fortfarande inte var klar med bostadskön, så jag ringde och frågade (efter att ha suttit i kö i x antal minuter) Fick veta att det bara var vi som hade tackat Ja, om ingen svarat via mail. Tydligen var personen som sköter det där hemma med VAB idag, så vi måste vänta till imorn sa dom. Sen efter en stund ringer dom upp och säger att dom vill ha arbetsintyg så dom kan se att vi har råd att bo där. Så då har jag måsta ringa min chef som i sin tur fått ringa en annan som kunnat fixa det åt mig. Är väldigt tacksam över att chefen ställer upp så mycket :D Så dom fixade det väldigt fort (tack tack) och sen for jag och hämtade intyget och vidare ner på stan för att lämna det på Bostaden. 
Så imorn får vi väl veta hoppas jag, men det ser lovande ut. Å vad jag hoppas att vi får lägenheten nu!!!! I så fall flyttar vi 1 april :D Håll tummarna åt mig :) 

Nä just det, jag skulle packa. 
Var tvungen att betala räkningar nu bara så jag slipper släpa med mig datorn :P 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback