Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Torsdag

Lillan har varit hos farmor och farfar ett tag idag medan jag var hos tandläkarn och J jobbat och det gick jättebra. Superglad och inte det minsta trött. Hon sov i och för sig till 9 i morse. Värsta sovmorgonen för mig :) Men sen somnade hon inte förrän vid halv 2-2 nån gång och sover fortfarande vilket jag förstår. Vi måste väl börja med att lägga henne efter lunch snart med så det kommer gå bra när hon börjar förskola.

Vi har dessutom varit och tittat på en lägenhet idag som vi har tackat ja till. Så nu håller vi tummarna för att alla före oss tackar nej. Han vi va till sa att den hade legat ute tidigare eftersom det har sprungit folk och tittat i upp mot 3 veckor. Så har vi tur får vi den, men vi vill ju inte ha för höga förhoppningar även om det är svårt. Vi gillade lägenheten. Det var som fräscht och lillan skulle få ett eget rum :D Hoppas verkligen!!!

Jag måste nog börja med middag snart, vet dock inte vad. Vi måste på strömpilen för att köpa slips. Jag måste ha en ny mascara med, och glödlampor är vi i stort behov av. Typ alla våra små lampor, eller 4 av 5 har gått sönder på en vecka och vi har inga extra. Så det har sett väldigt dött och tråkigt ut i våra fönster haha. 
Får bättra mig på det där :P 

Ikväll hoppas jag att det blir en lugn kväll. 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback