Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Torsdag

Ringde till vårdcentralen i morse och frågade om jag får komma och göra ett halsprov för jag har haft ont i halsen sen förra onsdan. Men eftersom jag inte har feber så tyckte dom inte att jag skulle komma. Jaja, jag får väl hoppas att det ger med sig snart ändå. 
Känner mig rätt sliten. Vaknar fortfarande på natten och hostar. 
Lillstumpan vaknade ovanligt tidigt i morse. 7.40 slog hon upp sina blå och ville inte alls ligga själv. Så ho fick ligga hos oss 20 min innan J klev upp. 

Idag händer det inte så mycket här hemma. Jag borde egentligen packa ihop julen och sätta upp andra gardiner, men orkar inte. Vi ska tvätta ikväll och det lär väl bli nog så ansträngande kan jag tänka mig. Har varit jobbigt att bara gå upp för trappen eller till bilen. 

Nu börjar det närma sig lunch. Undrar vad jag ska hitta på att äta idag. 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback