Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

100årskalas

Efter jobbet i fredags for jag hem, packade bilen hämtade J och åt middag. Sen for vi vidare till flygplatsen och hämtade upp pappas bror och tjej och vi kunde sedan dra oss vidare till stugan. Vi var framme ca 21.30 och blev satta i arbete direkt. Vi for ju upp dit för att jobba och inte slöa.
Närmare 2 så slog vi igen ögonen och runt 8 vaknade jag på morgonen av eländiga myggor. Det blev dukning och ännu mer matlagning och tårtgarnering m.m.och runt 15.30 kom de första gästerna och då var vi väl precis klara med all mat och drinkar och ombyten.
Det blev inte så mycket jobb under kvällen som jag först hade trott. Men det blev ju att duka fram, fylla på, duka av, fixa kaffe m.m. Som tur var sysselsatte vi gästerna med lite roligheter under tiden.

Jag och mina syskon höll ett litet tal och tackade för allt de gör för oss. Det var lite nervöst innan, men det gick bra. Jag fick däremot hålla mig för tårar redan på andra meningen, men sedan gick det bra :)
Vi gjorde även en liten lek med bara mamma och pappa, och även en 5-kamp.

Senare på kvällen komme ett band Krutov och spelade. RIktigt kul var det och vi hade ett dansgolv där man kunde släppa lös :) Runt 4 på natten slog vi igen ögonen och jag vaknade runt 10.30 tror jag.
Hemresan igår var inte rolig. Den var seg och vi var trött båda två. Så vi gick isäng runt 21 och såg lite serier och jag somnade väldigt fort.
 
Helgen har varit helt fantastisk och som jag har sett fram emot den. Det blev så lyckat tycker jag!


<3
                         //Hanna

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback