Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Äntligen

Veckan har varit halvseg. Det tråkiga vädret har inte direkt gjort en pigg. Och det har känts trist att kliva upp tidigt om mornarna för att jobba när älsklingen har varit hemma. Men det har gått bra, och vi har ju haft kvällarna tillsammans. Nästa vecka blir det sommardagis för lillan och jag hoppas det ska gå bra :) Som tur är, är hon inte blyg (för kvinnor). 
Ikväll har jag packat för imorn drar vi till stugan. Så jag åker hem, hämtar upp J, lämnar lillan hos farmor och farfar och sedan hämta upp pappas bror på flyget sen upp till stugan. Det ska bli så himla kul. Mamma och pappa ska ha ett gemensamt 50årskalas, eller 100årskalas som dom säger :) Så massa släkt och vänner ska komma, men det är barnfritt så det är därför vi ska ha barnvakt. 

Fick dock lite panik när jag upptäckte att en medicin snart tar slut och jag har ingen extraförpackning hemma. (vilket jag trodde att jag hade) Så det blir en sista sekunden runda till apoteket. Förhoppningsvis är det lite folk, annars kommer jag inte hinna..


Lillan vägrade ta av sig pappas skjorta som han hade tagit på henne på skoj. Hon var superlycklig.


Nu blir det snart godnatt för mig skulle jag tro. Det lär bli två sena kvällarn nu så jag behöver nog lite extrasömn. + att väckarklockan ringer 05.30 imorgon. 

Godnatt!
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback