Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Home

I morse var jag rätt pigg faktisk. Kändes som en bra dag, fram tills jag tog upp lillan. Snorig och tät i näsan. Hon hade även svårt att somna igårkväll. Så efter en stund bestämde jag mig för att vara hemma med henne. 
Hon var väääldigt trött under hela förmiddagen, men totalvägrade. Så efter lunch somnade hon och sov i nästan 3 timmar. :O Det händer aldrig! Men annars har hon varit som vanligt. Inte alls lika snorig som i morse, så imorgon blir det förskolan igen (om inget annat händer vill säga). 
Jag har legat en dag efter hela denna vecka. Igår trodde jag att det var tisdag, men det känns skönt nu idag då, då jag vet att det är fredag imorgon :) 
Det lutar mot en helg i stugan för mig och lilltjejen. Så jag ska nog packa lite ikväll. 

Sommarens första åskväder har även passerat och jag överlevde. Gillar verkligen inte åska, men det var inte så nära och det kändes rätt okej. Men sen efter att det varit tyst länge så komme en blixt och muller väldigt tätt inpå, sen hörde jag inget mer...Men jag var orolig att det skulle komma väldigt nära. 

Nä nu ska jag starta middagen och invänta karln. 

<3
                             //Hanna

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback