Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tisdag

Helgen har spenderats i stugan. Jag och lillan har njutit av lite tid på en av mina favoritplatser. Jag är van att spendera 4-5veckor varje sommar och nu de senaste åren har jag knappt varit där alls känns det som. Så J fick roa sig i stan med diverse partyn.
Vi hade däremot väldigt blåsigt väder, men det var mysigt ändå. Jag och pappa satt uppe och pratade om allt möjligt till 2 på natten med, vilket inte händer så ofta, men det behövdes :)
Vi stannade i Skellefteå på väg hem och såklart så blev det lite shopping. Till lillan blev det 4 plagg och till jag 2. Men det kändes bra efteråt och det är väl huvudsaken.

De ringde precis från sommardagiset och bad oss hämta hem lilltjejen som var väldigt grinig och otröstlig. Så J har åkt och hämtar hem henne. Det blir lite långt för mig att fara. Eller det tar lite för lång tid. Hon är ju väldigt snorig och har varit förkyld rätt länge. Och nya tänder har kommit. Så vi får väl se om hon har feber eller inte. Får hoppas det inte är någonting så vi kan jobba som vanligt imorgon.

Nu ska jag ta och ringa till J och se om de har kommit hem innan min rast tar slut.

<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback