Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Underbara semester!

Jag njuter av min korta semester som jag har. Vi har varit en sväng till Lycksele på Djurparken. Vilken lillan tyckte var väldigt spännande. Hon försökte prata med djuren och kossorna kunde man ju försöka låta som. Det blev även en sväng förbi DollarStore. Det var ju som ett måste :) Har nog inte varit i Lycksele sedan jag tog studenten tror jag. 
Dumt nog så tog vi inga bilder. Vi hade med oss filmkameran och filmade däremot. :) 

Vi har varit iväg på 2 olika stränder, umgåtts med trevligt folk, ätit massa gott och bara mått bra. Imorgon är det provtagning på morgonen och sedan en sväng på stan och klippa detta eländiga hår. Vill ju att det ska växa sig långt fortare. Men det börjar vara slitet och är på tiden att få en frisyr igen. Sen på lördag blir det en sväng på The Studio. Det ska faktiskt bli spännande. Jag tycker väl att det ska bli roligast att få bli stylad än att bli fotad. Sen får vi se hur man känner efteråt. Om några bilder får följa med hem. 

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och kanske fixa en film medan J sitter och spelar på datorn. 
Ha en fortsatt trevlig kväll!! :) 

<3
                   //Hanna

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback