Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

v.31

Förra veckan gick ändå rätt fort. Helgen gick ännu snabbare. Man hinner som bara landa innan man ska iväg och jobba igen känns det som. Jag har varit väldigt seg större delar av helgen med. Kroppen är inte på topp och huvudet hänger inte riktigt med.
Jag har inte hört någonting om provtagningen förra veckan ännu, och ska ta nya prover nästa vecka igen.
Förhoppningsvis vänder mina levervärden till de bättre igen. Kortisonet är ju inte den roligaste medicinen och biverkningarna är ju inte superkul. Hunger, finnar, vätskeansamling. Bara för att jävlas med självförtroendet!

Igår for vi iväg en sväng till Leos Lekland med lillan. Hon tyckte det var jättekul! Fast hnn är ju lite liten ännu. Men vi försökte klättra och åkte några större rutchkanor. Hon tyckte det var skitkul och skrattade jättemycket när hon var nere. Bollhavet var också en favorit för hon ville nästan inte åka därifrån.
Jag passade även på att baka lite matbröd till mig själv i helgen. Det blev ingen stor laddning men räcker väl kanske 1-2 veckor iaf. Sen har vi stooooooorhandlat. Men nu har vi det bortgjort för denna månaden och det känns ju bra efteråt :)

<3
                 //Hanna

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback