Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

busunge

Igår var en jobbig dag. Jag var extremt sliten men hade saker att göra, och dessutom sov lillan i bussen istället för hemma, så jag fick ingen chans att vila :/ Tungt!
Natten har väl inte heller varit super. Mitt huvud har typ dunkat och gjort så jag knappt kunnat sova. Och på det har lillan vaknat massvis med gånger, och det har blivit tyst så fort jag lagt ner henne igen. Hon vägrar lägga sig själv, men till slut var jag tvungen att ignorera det, och hon la sig till slut själv (efter 5 min max) och sov resten av natten. :) Men då slog hon upp sina små ögon strax efter 6 och jag ville bara gå under marken. Hon småsov iaf till närmare halv 8 så jag fick ligga och vila en stund till i alla fall. 

Igår ringde jag kirurgen på lassarusket och kommer få en remiss för att träffa en läkare så dom kan undersöka min knöl... Och det är väl bättre att kolla upp det än att strunta i det antar jag. 

Hoppas det blåser ute mindre idag än vad det gjort de senaste 2 dagarna. Är inte så mysigt att sitta ute i blåsten direkt. 
Ha en trevlig dag!
<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback