Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Dags för flytt

Bloggen har verkligen hamnat lite på sidan denna vecka. Men allt har sin förklaring. 
Lillan har haft inskolning på förskolan denna vecka, och sen har jag åkt på jobbet så gott som direkt efter. Har varit hemma runt 22, och då har det varit godnatt. 
Idag har lillan varit på förskolan alldeles ensam från 9-14.30 och det har gått jättebra. 
Inget skrik eller grin. Jag tror hon tycker det är kul med nånting nytt. Sen kan det ju alltid komma en grinperiod senare, det vet jag ju inte. 
Idag har jag då varit ensam hemma och har packat en hel del. Det börjar dra ihop sig. Vi har en mindre lastbil nu så vi ska börja köra lite grjer ikväll är tanken. Hela morgondagen blir det flytt sen tar vi städningen på söndag som det ser ut nu. 

Känner dock att jag skulle behöva vila nu. Har varit uppe och packat och slitit på i stort sett hela dagen, och det gillar inte min kropp. 

På måndag får vi nycklarna till den nya lägenheten och J är ledig då. Men självklart har vi nåt planerat. Lillan ska på lassarettet och kolla ögonen. På BVC tyckte dom att vi skulle kolla bara för säkerhets skull eftersom hon skelar lite ibland. Bättre att kolla nu än att vänta ifall det skulle vara nånting. 
Nu längtar vi så otroligt mycket efter att få flytta in i den nya lägenheten. Ska bli så otroligt skönt med större!!! :D

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelica

Blir flytt för oss också! :) En lägenhet på 160kvm, dedu! ;) Hoppas det går bra för lilltjejen imorgon! :) Kram på dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback