Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Fredag

Är på visit hos mina föräldrar för lite återhämtning. Det har varit en smått jobbig vecka för kroppen. Men idag har jag mått bra vilket känns otroligt skönt :) 
Har varit ute, hälsat på mormor & morfar, busat med lillan, hämtat flyttkartonger hos syster m.m.

När vi var ute så ramlade lillan. Vilket inte är så ovanligt när vi är ute. Det är inte alltid så lätt att kontrollera kroppen med en stor overall, skor och ojämn mark. Så det blev lite skrapmärken på näsa och kind. Lilltrollet mitt.

Imorn återvänder jag hem till J och vi måste packa och gå igenom förrådet. Längtar inte speciellt mycket efter packningen, men det måste göras nu. 

Snart blir det nog natti, natti skulle jag gissa.

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback