Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Måndag igen

Helgen spenderade jag och lillan hos mina föräldrar. J var på House of Metal hela helgen så jag kände inte för att sitta hemma och ruttna. 
Vi var och firade "lill"kusin William som bara är 4 dagar yngre än Lovisa. Så han fyller egentligen idag (Grattis!), men vi firade honom i lördags. Fika och tårta :) 
Jag och pappa tog även en sväng med skotern, och jag märkte att jag var väldigt otränad för jag blev lite mör i kroppen efteråt, även om vi inte var ute så jättelänge. 
Igår firade min familj Lovisas födelsedag, och det blev ännu mer fika och tårta. :p Paketen är fortfarande inte så intressanta, snörena är roligast. 
Det blev både praktiska saker, leksaker för inne-och-utomhusbruk och sånt. Tack Tack!!

Idag är det 1-årskontroll med vaccination. Det blev inte i fredags eftersom sköterskan var sjuk. 
Idag börjar J sitt jobb med. Han har fått en heltidstjänst :D Är så glad över det, och när lillan är inskolad och klar på förskolan kommer vi väl för första gången kunna leva normalt med två inkomster, och inte behöva räkna ut innan att såhär mycket pengar får gå till mat/nöjen osv. 
Nu är jag less på minimilöner från oss båda. :P
Bitarna faller på plats, en efter en. 

Det är snart dax för lunch, blev lite senare än normalt idag, men det är bara bra. Lillan fick sova innan lunch, och lär väl vakna snart. 
Själv så har jag magknip som kommer och går. Ibland känns det som att jag får knivar stuckna i magen. 
Äter ju en del mediciner och har inte varit så stor i maten den senaste tiden, så jag har väl förklaringen framför mig. 
Ha en trevlig dag!

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback