Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Mysigt

Igår for jag och älsklingen ut på en middag bara vi två. Lillan fick vara med farmor, farfar och faster. Det händer ju inte allt för ofta som jag och J har tid bara vi två utanför lägenheten. Så det var uppskattat. 
En riktigt trevlig kväll hade vi med riktigt god mat. 

Inatt har jag inte sovit superbra. Har känt hur en förkylning har kommit sig smygandes. Kan man vekligen bli såhär förkyld under en natt??
Får hoppas det bara är nåt tillfälligt. 

Igår ringde jag vårdcentralen, men hon gav mig ett nummer till sjukhuset istället. Så ska ringa dit på måndag. Sen måste jag även ringa placeringsassistenten på måndag. Hon lovade att ringa torsdag, men gjorde inte det och igår var hon såklart inte där. 

Idag kommer Js syskon hit en sväng. Så jag ska ta och snöra ihop en paj eller nåt innan dom kommer. 
Sen kanske vi ska försöka leta fram våra flyttkartonger om vi orkar :P 

Ha en trevlig lördag :) 
<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback