Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Plats

Nu har jag äntligen fått tag på placeringsassistenten och vi fick goda besked. Vi har fått plats på en förskola nu och vi kan börja så snart som möjligt. 
Så jag fick ett nummer till den avdelningen och ringde dit direkt. Vi bestämde att jag och Lovisa ska dit på studiebesök imorn, och sen bestämma efter det. Det känns hur skönt som helst att äntligen fått lite klartecken. 

Jag tänkte fixa middag snart. Klockan är inte så mycket, men jag måste åka tidigt idag, och det blir nog middag på jobbet idag skulle jag tro. 
Lillan sussar än, så jag ska lägga mig en stund på soffan och vila innan hon vaknar. 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback