Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Sönda

Jag och lillan återvände till älsklingen igår, och vi började väl med att fixa stövlar till lilltjejen. Det blev till och med 2 par. Ett par lite varmare och ett par som hon kommer kunna ha i sommar och förhoppningsvis till hösten. Dom var lite förstora nu iaf.

Vi har städat/gått igenom hela fulla förrådet i källaren. Och det tog sin lilla tid, men vi slängde en hel del saker. :) Så nu känner jag mig nöjd iaf. 
Var extremt trött igårkväll. Vi käkade tacos till middag, sen  komme henke hit och vi skulle se film. Men jag somnade väl innan vi ens hade startat filmen tror jag. Klockan var väl max 21. Så jag vaknade vid 22 och gick isäng, sen pratade jag tydligen i sömnen då J gick och la sig. Jag svamlade om att Lovisa låg mellan oss och hade nånting hårt i munnen som J skulle vara tvungen att plocka ut... Men hon låg och sussade sött i sin egen säng. 

Lillan vaknade före 7 i morse, men vi låg och drog oss till ca 8. Och då klev till och med jag upp, även om jag egentligen skulle få sovmorgon. Så vi åt frukost tillsammans, vilken tyvärr inte händer allt för ofta.
Sen har jag packat ihop några kartongen, men det blir aldrig mindre saker känns det som. Tror vi har 12 kartonger som står i lägenheteten fulla med saker. 
Lillskruttan sover, och jag kom på att klockan är ju mer än vad den visar. Vilket gör mig lite smått stressad. Lillan måste hinna sova, vi ska packa in i bilen sen åka till Umedalen och käka våfflor och lämna lite kartonger. 

Imorn ska jag på sjukhuset, på kirurgavdelningen och kolla upp min knöl. Antar att det inte är nånting, men som kvinna ska man väl kolla upp sånt antar jag. 
Nä, om jag kanske skulle byta ut pyjamasbrallorna till ett par jeans och platta håret så jag ser mänslig ut :P 


Böcker är bland det bästa som finns :)

Ha en trevlig söndag :) 
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback