Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Sunny sunday

Ja, det säger ju sig självt. Solen skiner idag igen. Det är det bästa med våren, medan det sämsta är dessa blöta skor man alltid lyckas ha.

Idag har vi tagit en promenad till Iksuområdet för att fika med några andra. Riktigt mysigt och trevligt såhär på en söndag. Vi kanske till och med skulle gå dit igen! Och riktigt billigt fika var det, men såklart så fanns inget glutenfritt. Det tycker jag faktiskt att dom borde tänka på. Dom kan väl baka och ha i frysen eller köpa färdigt. Dom hade chokladbollar och det stod att dom var glutenfria, men när jag hörde efter så sa dom att det var havregryn och då är dom ju inte glutenfria sa jag. Så då ändrade dom lappen. Smartskaft!!
Nåja. 
Lillan har ramlat och slagit läppen. Såklart så var det just innan vi skulle klä på henne och traska iväg. Så det blev lite blod och en lite svullen läpp. 

Resten av dagen ska vi nog spendera här hemma. Kanske packa lite mer och sen blir det väl Tv ikäll skulle jag gissa. 
Lasse ligger för övrigt på blocket nu sen ca en vecka tillbaka, men ingen har hört av sig ännu. Får hoppas att det är någon som vill ha honom, för jag är inte så sugen på att dra med honom när vi flyttar. Mycket för att vi bor på andra våningen och inte kommer ha möjlighet att ha honom ute som han vill. Tycker det känns hemskt att tvinga honom vara inne. 




<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback