Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Alltid sjukdomar

Detta hem består mest av sjukdomar tycker jag. Vi verkar ha hamnat i en ond cirkel eller nånting. Lillan somnade som vanligt igårkväll men vid 21 började hon tvätskrika så jag gick in och såg att hon hade kräkts. Jippi.. vi bäddade rent och så sen sov hon till 23 och kräktes igen... bädda rent igen och sen försökte jag sova. Jag har legat mest på helspänn hela natten och bara väntat på att måsta kliva upp igen. Men det blev inget mer.. Så jag vet inte om det är magsjuka eller nåt annat. Det är full fart idag och hon äter som vanligt. Jag bestämde ändå att hon ska vara hemma imorgon med ifall att. Inte så kul om det skulle smitta. Sen hoppas jag mest på att inte jag eller J blir sjuk om det nu är sjukdom... svårt att veta.

Idag har vi tvättat och spritat :P Jag tog även bort en hel del leksaker och typ gosedjur. Sådant som inte går torka av riktigt, så vi lätt kan tvätta hennes leksaker sen. 

Nåja, inte så rolig info men...

Sitter och funderar på middag. Ska jag orka steka pannkakor? Det är ju som gott.

<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback