Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Helg!?

Äntligen fredag! 
Eller äntligen och äntligen. Eftersom jag varit sängliggandes hela veckan så känns det inte så speciellt med helg just denna vecka. Det känns bra att jag kommer ha J hemma :) 
I natt har jag kunnat sova mellan 23-05.30 vilket känns som ett mirakel. Har inte kunnat sova så många timmar sammanhängande sedan natten mot söndag. Denna vecka har jag lagt mig runt 21 somnat mellan 22-23 och sedan vaknat vid 02-03 och legat vaken i stort sett fram till 07.30. 
Jag har fortfarande grymt ont i halsen, men eftersom jag äter pencillin så ska jag ju inte smitta och det borde släppa snart. Jag har inte direkt haft ont i öronen sedan igårnatt men har fortfarande lock så hör fortfarande inte som jag ska. Feber: 38, normal: 36,4.
Men det känns skönt att vara på bättringsvägen även om jag fortfarande inte känner mig helt frisk. 

Ikväll ska mamma bjuda på middag. Hon fyllde ju 50 tidigare i veckan så hon har bjudit oss barn m fam. på middag. Önskar att jag hade mått bättre, men känner att jag vill dit ändå. I värsta fall får jag väl gå isäng. Får se om jag kanske fixar en liten överaskning om orken finns :) 
Imorgon har jag även tid på Wilmas spa för en Lavastensbehandling (Hot Stone). Hade hoppats att jag skulle vara helt frisk till dess, men det kommer bli skönt ändå. Sen är det julklappshandlingen som vi måste komma igång med snart, men det blir nog inte denna helg som planerat. 

Nu ska jag stoppa i mig lite frukost och ta medicin sen lägga mig i sängen igen och se film/sova.

<3


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback