Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

lördag

Igår var vi iväg på Halloweenpartaj en stund. Det blev inte alls sent. Sen i morse fick vi rejäl sovmorgon. Efter 10 gick J och väckte upp lillan. Hon har fortfarande ögoninflammation (ioch har nu fått i båda ögonen). Så hon ser ingenting på mornarna eftersom båda ögonen typ klistrats ihop. Sen när hon får upp ögonen efter att man tvättat så säger hon "Titt ut". Goungen. Hon har nu fått antibiotikaögondroppar eftersom det har gått så länge ochdet verkar inte bli bättre. Så nu hoppas jag det ska bli bra. 

Vi gick upp och åt frukost (jag åt ett ägg och tog medicin) sen gick jag och la mig igen. Nu är klockan efter 15, och har först nu tagit mig upp. Mår inte speciellt bra idag med andra ord.
J och lillan for iväg på barnens hus och sen vidare till lillan farmor och farfar. Jag ska snart duscha tänkte jag. Ikväll blir det nog bara lugnt för mig. J kanske ska träffa några kompisar men jag orkar nog inte fara iväg och göra nåt. Kanske hör med någon om att komma hit en stund, får se....

Hoppas ni har en skön helg och ta hand om varandra. 
 
<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback