Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Mätt

Nu har helgen passerat. Jag har hunnit träffa hela familjen, fått en härlig lavastensbehandling på Wilmas, gått en sväng på stan och köpt ett par knallblå jeans och 3 nagellack, träffat Frida, fått egentid med älsklingen, busat med lilltjejen våran, träffats Js familj och firat fars dag...J har fått sockar, tomteskum, blommor och Noblesse choklad.
Ja jag känner mig rätt så mätt på helgen. Det har varit en kanonhelg och idag har jag varit pigg! Hostar fortfarande och har fortfarande lock i öronen men jag mår mycket bättre!! Imorn blir det äntligen tillbaka till jobbet igen. 

Tror jag har glömt nämna det i bloggen, men om två veckor så kommer vi förflytta vårat jobb till Umeå, så då blir det no more pendling för mig!!! Okej, det kommer ta typ max 15 min att köra till jobbet, hur härligt är inte det??!! Det ser jag verkligen fram emot. Har alltså bara 2 veckor kvar att pendla! 

J sitter och planerar inför morgondagens lektioner. Så duktig han är. Han har fått förlängt och har jobb hela nästa termin med vilket känns super! Hoppas bara att han kan få en tillsvidare tjänst. Det hade suttit bra!! Vi har väl börjat spana lite grann på annat boende, men det är ju inte direkt billigt, sen bör vi inte förflytta oss så långt om vi nu vill att lillan ska få ha kvar sina kompisar här och slippa byta förskola igen. 

Det blir nog snart natti natti. Blir att se Solsidan i sängen för vi har missat det. 
Älskar min J

<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback