Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Sick

Vaknade frusen och febrig i morse. Fått mer hosta och ont i halsen igen. Vad ska jag säga? Har som precis slutat med Kåvepenin så antar att jag är mer känslig nu. Så idag har sovit, sovit och sovit. Börjar känna mig ganska mycket piggare nu och har sagt att jag kommer på jobbet imorgon :). Så jag håller tummarna för att jag ska bli ännu piggare med de timmar fram till morgondagen. Ska ju upp runt 5.30..
Jag har drömt otroligt mycket nu under dagen då jag har sovit till och från. Bland annat så skulle jag och J gifta oss, men folk var försenade, pappa glämde att han skulle följa mig in i kyrkan, och när vi hade gått nästan ända fram så stoppade alla oss för dom hade inte ställt i ordning där framme klart med diverse saker. Vi fick stå och vänta och jag grät för allt blev så dåligt. Sen väl där framme så gjorde J allt fel. Han skulle inte alls göra som prästen sa. 
Ja det var en speciell dröm kan jag lova. 

Jag har känt mig ovanligt pepp på att jobba nu de senaste veckorna, det är kul att ha en sån känsla. Jag tycker det är kul att jobba så länge jag mår bra, och jag vill ju så mycket. Det är min kropp/sjukdom som stoppar mig från att jobba så mycket som jag vill. 


Ikväll hoppas jag på att vi kan se en film. Blir nog att lägga sig tidigt med. 

Sköt om er! 

<3 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback