Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Veckoslut

Denna vecka har gått relativt fort. Det har varit sämre arbetstider, men det får man ta. Jag har fått må bra och kunnat jobba hela veckan, vilken jag är väldigt nöjd över :D Hoppas det fortsätter så!
Har nu även fått tid till min läkare, så det ser jag fram emot. Det är alltid uppskattat att få veta saker tycker jag. Även om det inte alltid är bra saker så vill jag veta typ allt.

Ikväll hoppas jag på att få en myskväll med älsklingen. Vi hinner knappt umågs om veckorna. Jag är ofta hemma sent och han har ofta mycket jobb på kvällstid. Stackarn.
I morgon kommer jag sysselsätta mig med bakning. J fyller snart 25 och vi ska ha kalas på söndag. Vet att jag är sent ute med bakning. Började med en sort igår. Och det blir nog inget monsterfika. Jag brukar vara duktig med massa olika kaksorter, så får se vad jag orkar.
Har en idé om en tårta, men får se om det blir av eller inte.

Imorgon är det även barnloppis, sista för iår. Jag är lite småsugen på att fara dit en stund. Måste även på stan en snabb sväng.
Det blir nog en lyckad helg!

Ha en Trevlig Helg gott folk. Ta hand om varandra!

<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback