Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Vit mark

Har äntligen fått svar om att jag kan äta mina kåvepenintabletter som jag fått. 
Så nu hoppas jag att jag blir frisk fortare :) 
Det surrar i öronen och jag hör inte så bra. Vissa tonlägen låter som "aliens", sprakigt på något vis. 
Febern sitter fortfarande i. Det sämsta med mig är att jag har så svårt att sova när jag är sjuk.

Julen börjar närma sig och nu måste jag försöka fundera ut lite julklappar så jag slipper den där paniken. Det är alltid lika svårt varje år med julklappar/presenter. Barnen är ju lättast. Sen är det är ju Farsdag på söndag och min J fyller snart 25. Vi ska nog kunna lista ut någonting. 

Det är äntligen lite vitt på backen ute. Även om det är minilite snö så är det iaf vitt. Och man längtar allt mer efter julen. Det är en så mysig tid tycker jag. Bara att få pynta lite här hemma, spela lite julmusik och träffa släkt gör mycket. Hoppas det kommer mer snö till första advent :)

<3 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback