Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

helgen och dagen

Fredagskvällen spenderade jag på soffan/sängen. Hade väldigt svårt att somna för det var livat i huset. För att göra den långa historien kort så var det misshandel som slutade med en knivskuren arm på våningen under oss. Polisbilar och en ambulans var parkerad och 4 personer fick följa med på ett eller annat sätt. 

Nu vill jag inte annat än flytta härifrån kan jag lova! 
På lördagen köpte vi vinterdojor till pappan och lillan. Sen var det 30årsfirande för min kära syster. Det blev en rolig dag/kväll. Däremot blev söndagen mindre lyckad. Jag var liggandes och orkade inte så mycket. Idag mår jag lika skitdåligt och inte nog med det. Lillan har fått ögoninflammation?! Hur gick det tilll??  Nååja, jag hoppas det går över fort. 

Har fått korta svar från ultraljudet sen i fredags. Jag har bett min läkare ringa till mig för jag har en massa frågor. 
Det jag fick veta är att jag har skrumplever. Jag verkar vara den enda som inte förstått att jag har det. Jag har tänkt att jag har början till det... Inga tumörer, vilket är bra, men blodet har svårt att ta sig in i levern. 
Ja, som sagt, väldigt kort.

<3  

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback