Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

onsdag

Jag väntar fortfarande på ett samtal från min läkare, och det skulle inte förvåna mig om h*n fösöker ringa imorgon när jag jobbar. Lillan har ögoninflammation, vet inte om jag nämnt det tidigare eller inte. Men nu har hon lyckats få i båda ögonen. Det smittar ju hur lätt som helst och vi har försökt tvätta händer hela tiden, men på natten är det inte så lätt att kontrollera vad hon gör hela tiden. Skulle kunna gissa att hon kliat i ögonen nattetid... 
 
Imorgon ska jag iaf tillbaka till jobbet och J blir hemma torsdag, (fredag om det behövs, troligen). 
Har fått en kallelse till tandläkaren nu med. Jag har ju en visdomstand som måste opereras bort. Jag har inget problem med den, men den ryms inte enligt röntgenbilderna, och den är halvt framme. Känns snart som att jag bor på sjukhuset. 

Mina dåliga dagar verkar ha tagit övertag just nu. Jag mår dåligt i stort sett varje dag. Jag försöker, men det är inte så lätt. :( 

Jag har stoppat in 2 tvättar ikväll, och det får räcka. Jag har dessutom ren tvätt som har samlats på hög i tre veckor . Jag har verkligen inte orkat vika bort det, men jag ska till J nyss att vi måste ju försöka hjälpas åt med det där nu. Även om han helst undviker att vika, men jag orkar inte själv.

Lillan sitter i soffan och ser barntv växlat med att bläddra i en allers tidning :P Hon tycker det är jätteintressant med alla slags tidningar/böcker. Huvudsaken det är bilder. 
Hon pratar på och hon är jätteduktigt på att härma ord. *stolt*. Hon har även börjat bygga knopp-pussel och tycker det är jättespännande och hon klarar ju av det. Kan inte fatta att hon blivit så stor våran lilla prinsessa. 

<3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback